Esileht > persoonibränd > Isikupära näitamine ja tuntud brändide kasutamine reklaamides

Isikupära näitamine ja tuntud brändide kasutamine reklaamides

Täna avastasin Anni Arro, tuntud kokkaja, kes ise peab end asjaarmastajast professionaaliks saajaks, saatejuht, kohviku omanik, retseptiraamatute kirjutaja jne. on nüüd reklaamis Tele2-le.

Mulle väga meeldivad tema esimesed laused, kus ta räägib, et hobist sai töö ja sissetulek. Kena näide minu usule, et kui sulle miski väga meeldib, tegeled sellega ja saavutad professionaalsuse ja lisad miskit, mis on sulle väga eriomane, siis sa saab läbi selle endale sissetulekut teenida.

Teine osa on selles, et Anni Arro annab oma brändi ja seostab selle Tele2-ga, jälgige neid sõnu, mida reklaamis välja tuuakse, mida otseselt seostatakse ka Tele2-ga.

  1. Kommentaare veel pole.
  1. No trackbacks yet.

Lisa kommentaar